Saturday, 9 September 2017

مناظرے...هلاکو خان

ﻋﺒﺎﺳﯽ ﺩﻭﺭ ﺧﻼﻓﺖ ﮐﮯ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺗﮏ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﺪﯾﺪ ﺳﺎﺋﻨﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﯽ ﻋﻠﻮﻡ ﭘﺮ ﻣﮩﺎﺭﺕ ﺗﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻟﯽ ﺗﮭﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﺳﺎﺋﻨﺴﺪﺍﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺑﻈﺎﮨﺮ ﻟﺒﺮﻝ ﯾﺎ ' ﻏﯿﺮ ﻣﻮﻟﻮﯼ ' ﻃﺒﻘﮯ ﺳﮯ ﺗﮭﺎ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻥ ﺳﺎﺋﻨﺴﺪﺍﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﺒﮭﯽ ﮐﻔﺮ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼ ﻟﮕﺎ ﺗﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﺼﺎﻧﯿﻒ ﮐﻮ ﮔﺴﺘﺎﺧﯽ ﺳﮯ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﺮﮐﮯ ﺟﻼﯾﺎ ﺟﺎﻧﮯ ﻟﮕﺎ۔ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﺘﮩﺎ ﭘﺴﻨﺪﯼ ﺑﮍﮬﻨﮯ ﻟﮕﯽ ﺗﻮ ﮨﺮ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺷﺨﺺ ﻓﺘﻮﯼ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮓ ﮔﯿﺎ۔ﭘﮭﺮ ﺟﺐ ﺍﻥ ﻓﺘﻮﻭﮞ ﮐﺎ ﻓﮑﺮﯼ ﭨﮑﺮﺍﻭٔ ﮨﻮﻧﮯ ﻟﮕﺎ ﺗﻮ ﮔﺮﻭﮦ ﺑﻨﺪﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔ ﺷﯿﻌﮧ ﺳﻨﯽ ﮐﯽ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮨﻮﺋﯽ ﭘﮭﺮ ﺳﻨﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﺰﯾﺪ ﮔﺮﻭﮦ ﺑﻨﺪﯾﺎﮞ ﮨﻮﻧﮯ ﻟﮕﯿﮟ۔ﭘﮭﺮ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺍٓﯾﺎ ﺟﺐ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺍﺭﻟﺨﻼﻓﮧ ﺑﻐﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺩﻥ ﮐﺴﯽ ﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﻣﻨﺎﻇﺮﮮ ﮨﻮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻟﻮﮒ ﺍﭘﻨﯽ ﮔﺮﻭﮦ ﺑﻨﺪﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﺣﺴﺎﺏ ﺳﮯ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﮨﺮ ﻣﻨﺎﻇﺮﮮ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺨﺎﻟﻔﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﻗﺎﻋﺪﮦ ﺗﻠﻮﺍﺭﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﻧﯿﺰﻭﮞ ﺳﮯ ﺟﻨﮓ ﮨﻮﺗﯽ۔
ﻏﺎﻟﺒﺎً ﺳﻦ 1258 ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﭼﻤﮑﺪﺍﺭ ﺩﻥ ﺗﮭﺎ ﺟﺐ ﺩﺍﺭﺍﻟﺨﻼﻓﮧ ﺑﻐﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﭼﺎﺭ ﮔﻠﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﮏ ﻭﻗﺖ ﭼﺎﺭ ﺍﮨﻢ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ﭘﺮ ﻣﻨﺎﻇﺮﮮ ﮨﻮﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﭘﮩﻼ ﻣﻨﺎﻇﺮﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺳﻮﺋﯽ ﮐﯽ ﻧﻮﮎ ﭘﺮ ﺑﯿﮏ ﻭﻗﺖ ﮐﺘﻨﮯ ﻓﺮﺷﺘﮯ ﺑﯿﭩﮫ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻣﻨﺎﻇﺮﮦ ﺍﺱ ﺍﮨﻢ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﮐﻮﺍ ﺣﻼﻝ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺣﺮﺍﻡ؟ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻣﻨﺎﻇﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺣﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﮐﺎ ﺷﺮﻋﯽ ﺳﺎﺋﺰ ﮐﺘﻨﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﺌﮯ؟ ﺍﯾﮏ ﻃﺒﻘﮯ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺑﺎﻟﺸﺖ ﺳﮯ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﻧﯽ ﭼﺎﮨﯿﺌﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮔﺮﻭﮦ ﮐﮯ ﺧﯿﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﻟﺸﺖ ﺳﮯ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﺗﮭﯽ۔ﭼﻮﺗﮭﮯ ﻣﻨﺎﻇﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺗﻼﺵ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻋﺮﺑﯽ ﻣﯿﮟ " ﻭﺍﻟﻀﺎﻟﯿﻦ " ﮐﮩﺘﮯ ﻭﻗﺖ ﺽ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺍٓﻭﺍﺯ ﺩﺍﻝ ﮐﯽ ﻧﮑﺎﻟﻨﯽ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺯﺍﻝ ﮐﯽ؟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺽ ﮐﯽ ﺍﺩﺍﺋﯿﮕﯽ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﻮ ﮐﺘﻨﮯ ﺯﺍﻭﯾﺌﮯ ﭘﺮ ﻣﻮﮌﻧﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ؟ﺍﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﻣﻨﺎﻇﺮﮮ ﺯﻭﺭ ﻭ ﺷﻮﺭ ﺳﮯ ﺟﺎﺭﯼ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﮨﻼﮐﻮ ﺧﺎﻥ ﮐﯽ ﻗﯿﺎﺩﺕ ﻣﯿﮟ ﺗﺎﺗﺎﺭﯾﻮﮞ ﮐﺎ ﻟﺸﮑﺮ ﺑﻐﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﮔﻠﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺗﮩﺲ ﻧﮩﺲ ﮐﺮﮔﯿﺎ۔ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺸﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﻟﻮﮒ ﺧﻮﺩ ﺑﻮﭨﯽ ﺑﻮﭨﯽ ﮨﻮﮔﺌﮯ۔ ﺳﻮﺋﯽ ﮐﯽ ﻧﻮﮎ ﭘﺮ ﻓﺮﺷﺘﮯ ﮔﻨﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﮭﻮﭘﮍﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﯿﻨﺎﺭ ﺑﻦ ﮔﺌﮯ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﮧ ﺭﮨﺎ۔ ﮐﻮﮮ ﮐﮯ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﯽ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺮﺩﮦ ﺟﺴﻢ ﮐﻮﻭﮞ ﻧﮯ ﻧﻮﭺ ﮈﺍﻟﮯ، ﺽ ﮐﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﺍٓﻭﺍﺯ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﭼﯿﺨﻮﮞ ﺳﮯ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﻮﻧﭻ ﺍﭨﮭﯽ۔ﭘﭽﮭﻠﮯ ﺩﻭ ﮨﻔﺘﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺳﻮﺷﻞ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﮐﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺳﺨﻦ ﯾﮧ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﮐﯿﺎ ﻋﯿﺪﺍﻻﺿﺤﯽ ﭘﺮ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﮐﯽ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮨﯽ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﯾﺎ ﺍﺱ ﺭﻗﻢ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻏﺮﯾﺐ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﯽ ﭼﺎﮨﯿﺌﮯ؟ ﺑﮍﮮ ﺑﮍﮮ ﺟﻐﺎﺩﺭﯼ، ﻗﺎﺩﺭﯼ، ﺣﺎﻓﻆ، ﻣﻼ، ﻣﻮﻻﻧﺎ، ﻗﺎﺭﯼ، ﮨﺎﺷﻤﯽ، ﺍﻟﻐﺮﺽ ﺟﺲ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻓﯿﺲ ﺑﮏ ﮐﺎ ﺍﮐﺎﻭٔﻧﭧ ﺗﮭﺎ، ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﻃﺒﻊ ﺍٓﺯﻣﺎﺋﯽ ﺿﺮﻭﺭ ﮐﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﻻﺣﺎﺻﻞ۔ ﺍٓﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﮐﮯ ﺣﺼﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﻔﺮ ﺍﻭﺭ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﮐﮯ ﻓﺘﻮﮮ ﺍٓﺋﮯ۔ﺍﺏ ﺟﺐ ﮐﮧ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﺩﻥ ﺭﮦ ﮔﺌﮯ ﺗﻮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﻢ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﻞ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﻋﺮﻓﺎﺕ ﮐﺎ ﺭﻭﺯﮦ ﺳﻌﻮﺩﯼ ﻋﺮﺏ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺭﮐﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﯾﺎ ﻣﻘﺎﻣﯽ ﭼﺎﻧﺪ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﮯ ﺣﺴﺎﺏ ﺳﮯ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﮨﻮﮔﺎ؟ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﭘﮭﺮ ﺳﺐ ﻣﻼ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺧﻢ ﭨﮭﻮﻧﮏ ﮐﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﺍٓﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﻓﺘﻮﯼ ﺳﺎﺯﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔ﮨﻼﮐﻮ ﺧﺎﻥ ﮐﻮ ﺑﻐﺪﺍﺩ ﺗﺒﺎﮦ ﮐﺌﮯ ﺳﺎﮌﮬﮯ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﻮ ﺑﺮﺱ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻗﺴﻢ ﻟﮯ ﻟﯿﮟ ﺟﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺳﮯ ﺭﺗﯽ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﮭﯽ ﺳﯿﮑﮭﺎ ﮨﻮ۔ ﺍﺱ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﻧﮯ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﮭﯽ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺍٓﺧﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺟﻮﺗﮯ ﭘﮍﻭﺍ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮔﯽ

No comments:

Post a Comment