ﺳﺘﻤﺒﺮ ﺳﻨﮧ 1965 ﮐﻮ ﮔﺠﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻠﯽٰ ﺑﻠﻮﻧﺖ ﺭﺍﺋﮯ ﻣﮩﺘﺎ ﻧﮯ ﺩﻥ ﮐﯽ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﺼﺒﺢ ﮐﯽ۔ 10 ﺑﺠﮯ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﻦ ﺳﯽ ﺳﯽ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺭﯾﻠﯽ ﺳﮯ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﯿﺎ۔ ﺩﻭﭘﮩﺮ ﮐﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﭘﺲ ﺁﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﮈﯾﮍﮪ ﺑﺠﮯ ﮨﻮﺍﺋﯽ ﺍﮈﮮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ۔
ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﮨﻠﯿﮧ ﺳﺮﻭﺝ ﺑﯿﻦ، ﺗﯿﻦ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ' ﮔﺠﺮﺍﺕ ﺳﻤﺎﭼﺎﺭ ' ﺳﮯ ﻭﺍﺑﺴﺘﮧ ﺍﯾﮏ ﺻﺤﺎﻓﯽ ﺗﮭﮯ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﯽ ﻭﮦ ﮨﻮﺍﺋﯽ ﺍﮈﮮ ﭘﮩﻨﭽﮯ، ﺍﻧﮉﯾﻦ ﺍﯾﺌﺮ ﻓﻮﺭﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺑﻖ ﭘﺎﺋﻠﭧ ﺟﮩﺎﻧﮕﯿﺮ ﺟﻨﮕﻮ ﺍﻧﺠﯿﻨﯿﺌﺮ ﻧﮯ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺳﻠﯿﻮﭦ ﮐﯿﺎ۔
٭ ’ 65 ﮐﯽ ﺟﻨﮓ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﺍﻧﮉﯾﻦ ﮐﻤﺎﻧﮉﺭ ﭼﮭﭗ ﮔﺌﮯ ‘
ﮨﻮﺍﺋﯽ ﺟﮩﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺍﺭ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯽ ﺟﻨﮕﻮ ﺍﻧﺠﯿﻨﯿﺌﺮ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﺑﯿﭻ ﮐﺮﺍﻓﭧ ﻃﯿﺎﺭﮦ ﺳﭩﺎﺭﭦ ﮐﯿﺎ۔ ﺍﻧﮭﯿﮟ 400 ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﮐﮯ ﻓﺎﺻﻠﮯ ﭘﺮ ﻭﺍﻗﻊ ﺩﻭﺍﺭﮐﺎ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﭩﮭﺎ ﭘﻮﺭ ﺟﺎﻧﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﺑﻠﻮﻧﺖ ﺭﺍﺋﮯ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺍﻣﯽ ﺭﯾﻠﯽ ﺳﮯ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﻧﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﺍﺩﮬﺮ ﺳﺎﮌﮬﮯ ﺗﯿﻦ ﺑﺠﮯ ﮐﮯ ﺁﺱ ﭘﺎﺱ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﺎﮌﯼ ﭘﻮﺭ ﺍﯾﺌﺮ ﺑﯿﺲ ﭘﺮ ﻓﻼﺋﭧ ﻟﯿﻔﭩﯿﻨﭧ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻓﻼﺋﻨﮓ ﺍﻓﺴﺮ ﻗﯿﺲ ﺣﺴﯿﻦ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﺑﮭﻮﺝ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺭﯾﮉﺍﺭ ﭘﺮ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﻮﺍﺋﯽ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﭼﯿﮏ ﮐﺮﯾﮟ۔
ﻗﯿﺲ ﺣﺴﯿﻦ ﭼﺎﺭ ﻣﺎﮦ ﻗﺒﻞ ﮨﯽ ﺍﯾﻒ 86 ﺳﯿﺒﺮ ﻃﯿﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﻣﺮﯾﮑﮧ ﺳﮯ ﻭﺍﭘﺲ ﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﻗﯿﺲ ﻧﮯ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺳﯽ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ : ' ﺳﮑﺮﯾﻤﺒﻞ ﮐﺎ ﺳﺎﺋﺮﻥ ﺑﺠﻨﮯ ﮐﮯ ﺗﯿﻦ ﻣﻨﭧ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺟﮩﺎﺯ ﺳﭩﺎﺭﭦ ﮐﯿﺎ۔ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﺪﻳﻦ ﺭﯾﮉﺍﺭ ﺳﭩﯿﺸﻦ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﻣﺸﻮﺭﮦ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺲ ﮨﺰﺍﺭ ﻓﭧ ﮐﯽ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﭘﺮ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﮐﺮﻭﮞ۔ ﺍﺳﯽ ﺍﻭﻧﭽﺎﺋﯽ ﭘﺮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﯽ ﺳﺮﺣﺪ ﺑﮭﯽ ﭘﺎﺭ ﮐﯽ۔ '
' ﺗﯿﻦ ﭼﺎﺭ ﻣﻨﭧ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﺁﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﮩﺎ۔ ﺗﯿﻦ ﮨﺰﺍﺭ ﻓﭧ ﮐﯽ ﺍﻭﻧﭽﺎﺋﯽ ﭘﺮ ﻣﺠﮭﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﺎﺭﺗﯽ ﺟﮩﺎﺯ ﻧﻈﺮ ﺁﯾﺎ ﺟﻮ ﺑﮭﻮﺝ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﻣﭩﮭﺎﻟﻲ ﮔﺎﺅﮞ ﮐﮯ ﺍﻭﭘﺮ ﺍﻧﭩﺮﺳﯿﭙﭧ ﮐﯿﺎ۔ ﺟﺐ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺗﻮ ﺳﻮﯾﻠﯿﻦ ﺟﮩﺎﺯ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻓﻮﺭﺍً ﻓﺎﺋﺮﻧﮓ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﻨﭩﺮﻭﻟﺮ ﮐﻮ ﺭﭘﻮﺭﭦ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﯾﻠﯿﻦ ﺟﮩﺎﺯ ﮨﮯ۔ '
' ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﮯ ﺍﺗﻨﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﻤﺒﺮ ﺑﮭﯽ ﭘﮍﮪ ﺳﮑﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﻨﭩﺮﻭﻟﺮ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻭﮐﭩﺮ ﭨﯿﻨﮕﻮ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺁﭨﮫ ﺳﯿﭩﻮﮞ ﻭﺍﻻ ﺟﮩﺎﺯ ﮨﮯ۔ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﮯ؟ '
' ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﻭﮨﯿﮟ ﺭﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﮨﺪﺍﯾﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﺮﯾﮟ۔ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﯿﻦ ﭼﺎﺭ ﻣﻨﭧ ﮔﺰﺭ ﮔﺌﮯ۔ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻓﯽ ﻧﯿﭽﮯ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ، ﺗﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﻓﮑﺮ ﮨﻮ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﻭﺍﭘﺲ ﺟﺎﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﯾﻨﺪﮬﻦ ﻧﮧ ﺧﺘﻢ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺗﺒﮭﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﺣﮑﻢ ﺁﻳﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﺷﻮﭦ ﮐﺮ ﺩﻭﮞ۔ '
ﻟﯿﮑﻦ ﻗﯿﺲ ﺣﺴﯿﻦ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﻓﻮﺭﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺷﻮﭦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ۔ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﮐﻨﭩﺮﻭﻝ ﺭﻭﻡ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺗﺼﺪﯾﻖ ﮐﯽ ﮐﮧ ﺁﯾﺎ ﻭﮦ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻃﯿﺎﺭﮮ ﮐﻮ ﮔﺮﺍ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔
ﻗﯿﺲ ﺣﺴﯿﻦ ﻧﮯ ﯾﺎﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ' ﮐﻨﭩﺮﻭﻟﺮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺍﺳﮯ ﺷﻮﭦ ﮐﺮ ﺩﯾﮟ، ﻣﯿﮟ ﻧﮯ 100 ﻓﭧ ﮐﯽ ﻓﺎﺻﻠﮯ ﺳﮯ ﻧﺸﺎﻧﮧ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺑﺮﺳﭧ ﻓﺎﺋﺮ ﮐﯿﺎ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﮯ ﺑﺎﺋﯿﮟ ﭘﺮ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﯿﺰ ﺍﮌﯼ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﮐﻮ ﮐﻢ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺗﮭﻮﮌﺍ ﻟﻤﺒﺎ ﻓﺎﺋﺮ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺩﺍﮨﻨﮯ ﺍﻧﺠﻦ ﺳﮯ ﺷﻌﻠﮯ ﻧﮑﻞ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ '
' ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺟﮩﺎﺯ ﻧﻮﺯ ﺍﻭﻭﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ 90 ﮈﮔﺮﯼ ﮐﺎ ﺳﭩﯿﭗ ﮈﺍﺋﯿﻮ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﻮﺍ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﮔﻴﺎ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﯽ ﻭﮦ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﮔﺮﺍ ﻭﮦ ﺁﮒ ﮐﮯ ﺷﻌﻠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺠﮭﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮ ﮔﻴﺎ ﮐﮧ ﺟﮩﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺍﺭ ﺳﺒﮭﯽ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮨﻼﮎ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ۔ '
ﻗﯿﺲ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻓﺎﺋﺮﻧﮓ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﺍﺱ ﺟﮩﺎﺯ ﻧﮯ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﺍﯾﺴﮯ ﺍﺷﺎﺭﮮ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﯾﻠﯿﻦ ﮨﻮﺍﺋﯽ ﺟﮩﺎﺯ ﮨﮯ۔
’ ﺟﺐ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﺍﻧﭩﺮﺳﯿﭙﭧ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ، ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﻧﮕﺰ ﮐﻮ ﮨﻼﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﮯ ﮐﮧ ' ﮨﯿﻮ ﻣﺮﺳﯽ ﺁﻥ ﻣﯽ ' ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﯾﮧ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺟﮩﺎﺯ ﺳﺮﺣﺪ ﮐﮯ ﺍﺗﻨﮯ ﭘﺎﺱ ﺍﮌ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺷﮏ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﯾﮧ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺗﺼﻮﯾﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮯ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ؟ '
' ﺑﻠﻮﻧﺖ ﻣﮩﺘﺎ ﮐﺎ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﮐﭽﮫ ﺧﯿﺎﻝ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﭽﮫ ﺳﺎﺗﮭﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻭﮨﺎﮞ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﭘﺮ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ۔ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺑﮭﯽ ﺩﺳﺘﯿﺎﺏ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺭﯾﮉﯾﻮ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﭘﺘﮧ ﻟﮕﺎﯾﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮐﮧ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮐﻮﻥ ﮐﻮﻥ ﺳﻮﺍﺭ ﮨﮯ۔ '
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺍ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﮯ ﻣﺆﺭﺥ ﻗﯿﺼﺮ ﻃﻔﯿﻞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ' ﺑﮭﺎﺭﺕ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻧﮯ 1965 ﺍﻭﺭ 1971 ﮐﯽ ﺟﻨﮕﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻓﻮﺟﯽ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺷﮩﺮﯼ ﺟﮩﺎﺯﻭﮞ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ، ﻟﮩﺬﺍ ﮨﺮ ﻃﯿﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﻓﻮﺟﯽ ﺻﻼﺣﯿﺘﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ۔ '
ﺍﺳﯽ ﺩﻥ ﺷﺎﻡ ﮐﻮ 7 ﺑﺠﮯ ﮐﮯ ﺑﻠﯿﭩﻦ ﻣﯿﮟ ﺁﻝ ﺍﻧﮉﯾﺎ ﺭﯾﮉﯾﻮ ﻧﮯ ﺍﻋﻼﻥ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻃﯿﺎﺭﮮ ﻧﮯ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺷﮩﺮﯼ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﮔﺮﺍ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﮔﺠﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻠﯽ ﺑﻠﻮﻧﺖ ﺭﺍﺋﮯ ﻣﮩﺘﺎ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﮭﮯ۔
ﭘﻲ ﻭﯼ ﺍﯾﺲ ﺟﮕﻤﻮﮨﻦ ﺍﻭﺭ ﺳﻤﯿﺮ ﭼﻮﭘﮍﺍ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ' ﺩﯼ ﺍﻧﮉﯾﺎ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﯾﺌﺮ ﻭﺍﺭ ﺁﻑ '1965 ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ' ﻧﻠﻴﺎ ﮐﮯ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺩﺍﺭ ﮐﻮ ﺣﺎﺩﺛﮯ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﻭﮨﺎﮞ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﮔﺠﺮﺍﺕ ﺳﻤﺎﭼﺎﺭ ﮐﮯ ﺻﺤﺎﻓﯽ ﮐﺎ ﺟﻼ ﮨﻮﺍ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﮐﺎﺭﮈ ﻣﻼ۔ '
' ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﺑﮭﯽ ﺗﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻞ ﭘﺎﺋﮯ ﮨﯿﮟ، ﻣﺜﻼً ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﺟﻨﮓ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﺴﯽ ﺳﮑﺎﭦ ﻃﯿﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﺟﺎﻧﮯ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ؟ ﮐﯿﺎ ﺟﮩﺎﺯ ﺑﮭﺎﺭﺗﯽ ﻓﻀﺎﺋﯿﮧ ﮐﯽ ﻣﻌﻠﻮﻣﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻭﮨﺎﮞ ﮔﯿﺎ؟ '
ﭼﺎﺭ ﻣﺎﮦ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﭘﻮﺭﮮ ﻣﻌﺎﻣﻠﮯ ﮐﯽ ﺗﻔﺘﯿﺸﯽ ﺭﭘﻮﺭﭦ ﺁﺋﯽ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ : ' ﻣﻤﺒﺌﯽ ﮐﯽ ﻓﻀﺎﺋﯿﮧ ﻧﮯ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻠﯽ ﮐﮯ ﻃﯿﺎﺭﮮ ﮐﻮ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﺗﮭﯽ۔ ﺟﺐ ﮔﺠﺮﺍﺕ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﮯ ﺯﻭﺭ ﮈﺍﻻ ﺗﻮ ﺍﯾﺌﺮ ﻓﻮﺭﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺟﺎﻧﺎ ﮨﯽ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮨﺎﮞ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺳﮏ ﭘﺮ ﺟﺎﺋﯿﮟ۔ '
ﯾﮧ ﭘﮩﻼ ﻣﻮﻗﻊ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻧﮉﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺟﻨﮓ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﯾﻠﯿﻦ ﻃﯿﺎﺭﮮ ﮐﻮ ﻧﺸﺎﻧﮧ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺑﻠﻮﻧﺖ ﻣﮩﺘﺎ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺩﺍﻥ ﺗﮭﮯ ﺟﻮ ﺳﺮﺣﺪ ﭘﺮ ﻓﻮﺟﯽ ﮐﺎﺭﺭﻭﺍﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﮨﻼﮎ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔
ﺟﮩﺎﺯ ﮐﮯ ﭘﺎﺋﻠﭧ ﺟﮩﺎﻧﮕﯿﺮ ﺍﻧﺠﯿﻨﯿﺌﺮ ﮐﺎ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺩﮨﻠﯽ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﻓﺮﯾﺪﮦ ﺳﻨﮕﮫ ﮐﻮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﯾﮧ ﺧﺒﺮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭼﭽﺎ ﺍﯾﺌﺮ ﻣﺎﺭﺷﻞ ﺍﻧﺠﯿﻨﯿﺌﺮ ﺳﮯ ﻓﻮﻥ ﭘﺮ ﻣﻠﯽ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺠﯿﻨﯿﺌﺮ ﮐﮯ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺍﺱ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﮯ۔
ﻓﺮﯾﺪﮦ ﺳﻨﮕﮫ ﻧﮯ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺳﯽ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ : ' ﭘﮩﻠﮯ ﺗﻮ ﺳﻦ ﮐﺮ ﺑﮩﺖ ﺩﮐﮫ ﮨﻮﺍ ﮨﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺟﺐ ﺗﻔﺼﯿﻼﺕ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻭﺭ ﺩﮐﮫ ﮨﻮﺍ۔ ﻭﮦ ﭘﯿﭽﮭﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺟﮩﺎﺯ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ 45 ﻣﻨﭧ ﺗﮏ ﺍﮌﺗﮯ ﺭﮨﮯ۔ ﻭﮦ ﺧﻮﺩ ﻓﺎﺋﭩﺮ ﭘﺎﺋﻠﭧ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺟﮩﺎﺯﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﻨﮕﯽ ﺟﮩﺎﺯﻭﮞ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﭩﺮﻭﻝ ﮐﻢ ﺧﺮﭺ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ '
' ﻭﮦ ﮐﺎﻓﯽ ﺩﯾﺮ ﺗﮏ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﺍﻭﭘﺮ ﻧﯿﭽﮯ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ۔ ﻗﯿﺲ ﺣﺴﯿﻦ ﻧﮯ ﺍﻥ ﭘﺮ ﺗﺐ ﻓﺎﺋﺮ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ ﺟﺐ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﻮﺍﺋﯽ ﺟﮩﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﮐﻢ ﭘﭩﺮﻭﻝ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺟﺐ ﺍﺱ ﻣﺸﻦ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﮦ ﻣﺎﮌﯼ ﭘﻮﺭ ﺍﯾﺌﺮ ﺑﯿﺲ ﭘﺮ ﺍﺗﺮﮮ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﻨﺎ ﮐﻢ ﭘﭩﺮﻭﻝ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺍﻧﺠﻦ ﻓﻠﯿﻢ ﺁﺅﭦ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﭨﻮ ﮐﺮﮐﮯ ﻟﮯ ﺟﺎﻧﺎ ﭘﮍﺍ ﺗﮭﺎ۔ ﺁﭖ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺁﻝ ﻣﻮﺳﭧ ﻣﯿﮉ ﺍﭦ۔ '
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮯ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﺎﺹ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺍ۔ ﻗﯿﺲ ﺣﺴﯿﻦ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺳﮯ ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮐﮭﺎ۔
46 ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻧﮯ ﻗﯿﺼﺮ ﻃﻔﯿﻞ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﺷﺎﺋﻊ ﮐﯿﺎ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻧﺠﯿﻨﯿﺌﺮ ﮐﮯ ﻃﯿﺎﺭﮮ ﮐﻮ ﺟﻨﮕﯽ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﻧﮉﯾﻦ ﭨﺮﯾﻔﮏ ﮐﻨﭩﺮﻭﻟﺮﺯ ﮐﻮ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭ ﭨﮭﮩﺮﺍﯾﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﭘﮭﺮ ﻗﯿﺲ ﻧﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮨﻮﺍﺋﯽ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﮯ ﭘﺎﺋﻠﭧ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﻓﺮﯾﺪﮦ ﺳﮯ ﺭﺍﺑﻄﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺣﺎﺩﺛﮯ ﭘﺮ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔
ﻗﯿﺲ ﺣﺴﯿﻦ ﯾﺎﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻣﯿﺮﮮ ﺩﻭﺳﺖ ﻗﯿﺼﺮ ﻃﻔﯿﻞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﺏ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﯿﻨﯽ ﺷﺎﮨﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﻧﭩﺮﻭﯾﻮ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ' ﮈﯾﻔﯿﻨﺲ ﺟﺮﻧﻞ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ' ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ۔ ﭘﮭﺮ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﺍﻧﮉﯾﻦ ﺗﻔﺘﯿﺸﯽ ﮐﻤﯿﭩﯽ ﮐﯽ ﺭﭘﻮﺭﭦ ﺁﺋﯽ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻧﺠﯿﻨﯿﺌﺮ ﮐﺎ ﺟﮩﺎﺯ ﻟﯿﻨﮉ ﮐﺮ ﮔﻴﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺟﮩﺎﺯ ﻧﮯ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﺍﺳﮯ ﻧﺸﺎﻧﮧ ﺑﻨﺎﯾﺎ۔ '
' ﻣﺠﮭﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺗﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﺘﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﻦ ﺣﺎﻻﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﻮﺕ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﻣﺠﮭﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﮧ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﻼﺵ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺎﺕ ﺑﺘﺎﻧﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﻮﯾﺪ ﺭﯾﺎﺽ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ۔ '
ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺟﻨﮕﻮ ﺍﻧﺠﯿﻨﯿﺌﺮ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﻓﺮﯾﺪﮦ ﺳﻨﮕﮫ ﮐﺎ ﺍﯼ ﻣﯿﻞ ﺩﯾﺎ۔ 6 ﺍﮔﺴﺖ 2011 ﮐﻮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺍﯼ ﻣﯿﻞ ﻟﮑﮭﺎ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﺭﺍ ﻗﺼﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﺧﺘﻢ ﮨﻮﻧﺎ ﺳﺐ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﮐﮫ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺠﮭﮯ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﮐﯽ ﻣﻮﺕ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﻣﺠﮭﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﻼ ﺗﻮ، ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺁﺅﮞ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮯ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﺮﻭﮞ ﮔﺎ۔ '
' ﻣﻌﺎﻓﯽ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﮕﯽ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺟﺐ ﻓﺎﭨﺮ ﭘﺎﺋﻠﭧ ﺍﻧﮉﺭ ﺁﺭﮈﺭ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺩﻭ ﮨﯽ ﺻﻮﺭﺗﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﻣﺲ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﻮﺭﭦ ﺁﻑ ﺍﻧﻜﻮﺍﺋﺮﻱ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﻣﺲ ﮐﯿﺎ؟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺩﺍﻧﺴﺘﮧ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻧﮧ ﻣﺎﺭﯾﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮐﻮﺭﭦ ﺁﮮ ﺍﻭﻓﯿﻨﺲ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺣﮑﻢ ﮐﯽ ﺧﻼﻑ ﻭﺭﺯﯼ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﯽ۔ '
ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ' ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺍﻟﺰﺍﻣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺣﺼﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻨﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔ '
ﻓﺮﯾﺪﮦ ﺳﻨﮕﮫ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﭘﺘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻗﯿﺲ ﺣﺴﯿﻦ ﻧﮯ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺧﻂ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺳﯽ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ : ' ﻣﺠﮭﮯ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﮐﮧ ﺟﺲ ﭘﺎﺋﻠﭧ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﮨﻮﺍﺋﯽ ﺟﮩﺎﺯ ﮐﻮ ﮔﺮﺍﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﻭﮦ ﻣﺠﮭﮯ ﺗﻼﺵ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔ ﻣﺠﮭﮯ ﯾﮧ ﺳﻦ ﮐﺮ ﭘﮩﻠﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﺟﮭﭩﮑﺎ ﺳﺎ ﻟﮕﺎ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﮐﯽ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻣﺰﯾﺪ ﮐﭽﮫ ﺳﻨﻨﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﺗﮭﯽ۔ '
' ﻣﯿﺮﮮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﻼﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﺍﺧﺒﺎﺭ ' ﺍﻧﮉﯾﻦ ﺍﯾﮑﺴﭙﺮﯾﺲ ' ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺧﻂ ﺷﺎﺋﻊ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻓﻮﺭﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﺍﯼ ﻣﯿﻞ ﮐﮭﻮﻻ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﻨﭧ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﮍﯼ ﻭﺟﮧ ﯾﮧ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺧﻂ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻻﮒ ﻟﭙﯿﭧ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺩﻝ ﺳﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮔﻴﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﻭﮦ ﮐﮩﺘﯽ ﮨﯿﮟ : ' ﺍﺱ ﻣﻌﺎﻣﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ، ﯾﮧ ﺑﺬﺍﺕ ﺧﻮﺩ ﺍﯾﮏ ﺑﮍﯼ ﺑﺎﺕ ﺗﮭﯽ، ﻭﮦ ﺫﺍﺗﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻣﯿﺮﮮ ﻭﺍﻟﺪ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﮯ۔ '
ﻗﯿﺲ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ' ﺍﻥ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺑﯽ ﺍﯼ ﻣﯿﻞ ﺑﮩﺖ ﺍﭼﮭﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺗﻮ ﺑﺲ ﺍﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﻗﺪﻡ ﺑﮍﮬﺎﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﺌﯽ ﻗﺪﻡ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺎﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔۔۔ '
ﻓﺮﯾﺪﮦ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺣﯿﺮﺍﻥ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ 46 ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﯿﺎ : ' ﻟﯿﮑﻦ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺕ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﻣﺎﻍ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﯽ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﻠﮑﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﻣﺮﮨﻢ ﻟﮕﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﮮ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻞ ﮐﯽ۔ '
' ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﭼﯿﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮑﮭﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﺗﮭﯽ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﮐﻮ ﺋﯽ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﮨﻮ۔۔۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﻨﭧ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻮﭼﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﭘﺎﺋﻠﭧ ﮐﯽ ﻏﻠﻄﯽ ﮨﮯ، ﻭﮦ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﻟﮍ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ، ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﻟﻮﮒ ﺑﮭﯽ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﮐﺮ ﮔﺰﺭﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻭﮦ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﺴﻨﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ۔ '
' ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻟﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﮐﮯ ﮐﮭﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﮨﻢ ﺳﺐ ﭘﯿﺎﺩﮮ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔۔۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﯿﺪ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺳﮑﻮﻥ ﻣﻠﮯ ﮔﺎ۔
The Knowledge Pulse is a multi-themed blog exploring academia, AI, career guidance, general knowledge, religious insights, wisdom quotes & stories, and research support. Designed for students, professionals, and lifelong learners—it's a space to learn, reflect, and grow with purpose. --------------------- نالج پلس ایک ایسا بلاگ ہے جہاں آپ کو تعلیم، روزگار، دینی باتیں، مصنوعی ذہانت، عام معلومات، طلبہ کی رہنمائی اور حکمت بھری باتیں ایک جگہ ملتی ہیں۔ یہ ہر سیکھنے والے کے لیے فائدہ مند ہے۔
Thursday, 21 September 2017
داستاں اک پائلٹ کی
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment