Sunday, 11 June 2017

هندوستان میں قوموں کی کایا پلٹ

ﻭﺍﺳﮑﻮﮈﮮ ﮔﺎﻣﺎ ﺍﯾﮏ ﻋﺮﺏ ﻣﻼﺡ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﺳﮯ ﺭﺍﺱ ﺍﻣﯿﺪ ﮐﺎﭨﺘﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ‏( ﺑﺮﺻﻐﯿﺮ ‏) ﮐﮯ ﺳﺎﺣﻠﯽ ﻣﻘﺎﻡ ﮐﺎﻟﯽ ﮐﭧ ﭘﮩﻨﭽﺎ۔ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞﻨﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﻭﺍﯾﺘﯽ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﭘﯿﺶ ﻧﻈﺮ ﺍﺱ ﻧﻮﻭ ﺍﺭ ﺩ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﮐﯿﺎ۔ﮐﺎﻟﯽ ﮐﭧ ﺯﯾﻤﻮﺭﻥ ﮐﻮ ﮐﯿﺎ ﺧﺒﺮ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺑﺪﻭ ﮐﮯ ﺍﻓﺴﺎﻧﻮﯼ ﺍُﺷﺘﺮ ﮐﯽ ﭘﺮﺗﮕﯿﺰ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﮯ ﺧﯿﻤﮧ ﺳﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮟ ۔ ﭘﺮﺗﮕﯿﺰﻭﮞ ﻧﮯ ﮐﺎﻟﯽ ﮐﭧ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻓﯿﮑﭩﺮﯼ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﯽ۔ ﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﮐﺎﻟﯽ ﮐﭧ ﮐﮯ ﺳﯿﻨﮧ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﭘﺮﺗﮕﯿﺰﯼ ﻗﻠﻌﮧ ﻧﻈﺮ ﺎ۔ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﻣﺪﺕ ﺑﻌﺪ ﭘﺮﺗﮕﯿﺰﯼ ﻋَﻠﻢ ﮔﻮﺍﮐﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ﭘﺮ ۔ ﮐﺎﻟﯽ ﮐﭧ ﮐﮯ ﻟﺰﺑﻨﯽ ﻣﮩﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺯﯾﻤﻮﺭﻥ ﮐﮯ ﺷﺎﮨﯽ ﺤﻼﺕ ﻧﺬﺭ ﺍٓﺗﺶ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﮔﺮﯾﺰ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ۔ ﻣﯿﺰ ﺑﺎﻥ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﯿﮟ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﮐﺎ ﮨﺪﯾﮧ ﺗﺸﮑﺮ ! ﭘﺮﺗﮕﯿﺰﯼ ﺍٓﺧﺮ ﺍﺱ ﻣﻠﮏ ﮐﮯ ﺎﺣﻞ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﺌﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﮯ ﺍﻓﺴﺎﻧﮯ ﺳﮑﻨﺪﺭ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﯾﻮﺭﭖ ﺟﺎ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ‏( ﺑﺮﺻﻐﯿﺮ ‏) ﺍﯾﮏ ﻭﺳﯿﻊ ﻠﮏ ﺍﺗﻨﺎ ﺑﮍﺍ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﭼﮭﻮﭨﺎ ﺑﺮﺍﻋﻈﻢ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ۔ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺳﺎﺣﻞ ﮨﺰﺍﺭﻣﯿﻞ ﺗﮭﺎ ۔ ﺧﺸﮑﯽ ﮐﯽ ﺳﺮ ﺣﺪ ﮐﻮ ﺋﯽ ﭼﮫ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﯿﻞ ﮔﯽ۔ ﺷﻤﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﺎﻟﯿﮧ ﭘﻨﺪﺭﮦ ﺳﻮ ﻣﯿﻞ ﺗﮏ ﭘﮭﯿﻼ ﮨﻮﺍ ﮬﯿﺎﭼﻞ ﻧﮯ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮ ﺩﻭ ﺣﺼﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮ ﮐﮭﺎ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﺭﺧﯿﺰﯼ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻏﯿﺮ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﻃﺮﻑ ﻣﺎﺋﻞ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﺎ۔ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﺗﮏ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﺎ ﺪﻥ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﺎ ۔ ﺣﻤﻠﮧ ﺍٓﻭﺭ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﻧﺴﻠﯿﮟ ﺍٓﺝ ﺑﮭﯽ ﺑﻨﺪﮬﯿﺎ ﭼﻞ ﮐﮯ ﺍﺱ ﭘﺎﺭ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﮩﺖ ﮐﻢ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﮞ ﺳﮯ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﻤﺪﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻣﺠﻤﻮﻋﮧ ﺎﺭ ﮔﯿﺎ۔ ﮨﺮ ﺗﻤﺪﻥ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻮﺩﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺗﻤﺪﻥ ﺳﮯ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﺭﮨﺎ۔ ﻧﻮﺣﺠﺮﯼ ﻋﮩﺪ ﻣﯿﮟ ﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﻗﻮﻣﯿﮟ ﺑﺴﺘﯽ ﺗﮭﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﯽ ﯾﺎﺩ ﮔﺎﺭ ﺍٓﺝ ﺗﮏ ﻞ ﮐﯽ ﭘﮩﺎﮌﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﻗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯿﻞ ﻧﮯ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﮔﮭﺮ ﺑﻨﺎﯾﺎ۔ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﺑﻌﺪﺩﺭﺍﻭﮌﻭﮞ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﺟﻨﻮﺏ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﮬﮑﯿﻞ ﺩﯾﺎ۔ ﺩﺭﺍﻭﮌﺍﺑﺘﺪﺍ ﯿﮟ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍٓﺑﺎﺩ ﮨﻮﺋﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍٓﺭﯾﺎﻭٔﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻭﮨﯽ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﯿﺎ ﺟﻮ ﻭﮦ ﮐﻮﻟﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯿﻠﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﺮ ﭼﮑﮯ ﺍٓﺭﯾﺎﻭٔﮞ ﻧﮯ ﺩﺭﺍﻭﮌﻭﮞ ﮐﻮ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺎ۔ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﭼﻠﮯ ﮔﺌﮯ۔ ﺍٓﺝ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭﺍﻭﮌﻭﮞ ﮐﯽ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﮨﮯ ۔ﺍﻥ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻧﯿﮟ ﮨﻨﺪﯼ ﺍٓﺭﯾﺎﺋﯽ ﮞ ﺳﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮨﯿﮟ۔ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﺍﻭﮌ ﺷﮩﺮﯼ ﻥ ﻣﺪﺍﺭﺝ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭻ ﭼﮑﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺗﻤﺪﻥ ﺳﻮﻣﯿﺮﯼ ﻤﺪﻥ ﻣﻠﺘﺎ ﺟﻠﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﮨﮍﭘﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﮨﻨﺠﻮ ﺩﺍﮌﻭ ﮐﯽ ﮐﮭﺪﺍﺋﯿﻮﮞ ﮯ ﺗﻤﺪﻥ ﮐﯽ ﻋﻈﻤﺖ ﮐﻮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺩﮐﮭﺎ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﻥ ﻭﮞ ﺗﻤﺪﻥ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﮐﯽ ﺍٓﻏﻮﺵ ﻣﯿﮟ ﭘﻼﮨﻮ ﮔﺎ۔ ﻣﺼﺮ ، ﻋﺮﺍﻕ ﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﮩﺬﯾﺒﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﮩﻠﻮ ﺑﮧ ﭘﮩﻠﻮ ﺩﺭﺍﻭﮌﯼ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﺍﭘﻨﯽ ﻗﺪﺍﻣﺖ ﺍﻭﺭ ﻋﻈﻤﺖ ﮐﺎ ﭘﮭﺮ ﯾﺮﺍﻟﮩﺮﺍﺗﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺎﺋﯽ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﻣﻮﮨﻨﺠﻮﺩﺍﮌﻭﺍﻭﺭ ﮨﮍﭘﮧ ﺍٓﺭﯾﺎﻭٔﮞ ﮐﮯ ﺍٓﻧﮯ ﺳﮯ ﻮﮞ ﭘﮩﻠﮯ ﺷﮩﺮﺕ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮ ﭼﮑﮯ ﺗﮭﮯ ۔ ﺳﻨﺪﮪ ﺍﻭﺭ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﺗﻤﺪﻥ ﻣﺼﺮ ﺍﻭﺭ ﻋﺮﺍﻕ ﮐﮯ ﮨﻢ ﻋﺼﺮ ﺗﻤﺪﻥ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻃﺮﺡ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻥ ﺷﮩﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﺳﻮﺗﯽ ﮐﭙﮍﺍ ﻨﻨﺎ ﺗﮭﮯ۔ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﻏﺴﻞ ﺧﺎﻧﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺷﮩﺮﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﮑﺎﻥ ﺖ ﺍﻭﺭ ﺻﺎﻑ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﺬﮨﺐ ﻣﺼﺮﯾﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﯾﻮﮞ ﻣﻠﺘﺎ ﺟﻠﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﮨﻨﺪﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﺳﮯ ﺍٓﺭﯾﺎﻭٔﮞ ﮐﯽ ﺍٓﻣﺪ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﺎ ﺍﻥ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﻣﺸﺮﻗﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﮞ ﻣﻨﮕﻮﻟﯽ ﻗﻮﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺗﯽ ﺭﮨﯿﮟ۔ ﺷﻤﺎﻝ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﺳﮯ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮞﻮﮦ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﺗﮏ ﺩﺭﺍﻭﮌﻭﮞ ﺳﮯ ﻟﮍﻧﮯ ﮐﮯ ﻌﺪ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﭘﺮ ﻗﺎﺑﺾ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﺳﮯ ﻭﮦ ﮔﻨﮕﺎ ﮐﯽ ﺩﯼ ﭘﮩﻨﭽﮯ۔ ﺟﮩﺎﮞ ﺍٓﺭﯾﺎﻭٔﮞ ﮐﯽ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺍﻭﺭ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭽﯽ۔ ﻣﮕﺪﮪ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻋﻈﯿﻢ ﺍﻟﺸﺎﻥ ﺍٓﺭﯾﮧ ﻠﻄﻨﺖ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﮍﯼ۔ ﻣﮕﺪﮪ ﮐﯽ ﺳﻠﻄﻨﺖ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻣﯿﮟ ﮔﻮﺗﻢ ﺑﺪﮪ ﻇﮩﻮﺭ ﮨﻮﺍ۔ ﺑﺪﮪ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮐﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﺍﺋﯿﻮﮞ ﺧﻼﻑ ﺑﻐﺎﻭﺕ ﮐﯽ۔ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﺬﮨﺐ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﻡ ﻟﺌﮯ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻧﮯ ﺳﻨﺪﮪ ﺍﻭﺭ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﻋﻼﻗﻮﮞ ﻗﺒﻀﮧ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ۔ ﺳﮑﻨﺪﺭ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﺎ ﺭﺥ ﮐﯿﺎ۔ ﺭﺱ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﯿﺎ۔ ﯾﻮﻧﺎﻧﯽ ﻓﻮﺟﯿﮟ ﺑﯿﺎﺱ ﮐﮯ ﮐﻨﺎﺭﻭﮞ ﺳﮯ ﻭﺍﭘﺲ ﮨﻮﺋﯿﮟ۔ ﭘﺎﭨﻠﯽ ﭘﺘﺮﺍﻓﺘﺢ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮨﻮﺱ ﻟﮯ ﮐﺮ ﮐﻮ ﻭﺍﭘﺲ ﺟﺎﻧﺎ ﭘﮍﺍ۔ ﯾﻮﻧﺎﻧﯽ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﻧﮯ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮐﯿﺎ۔ ﺳﮑﻨﺪﺭ ﮐﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﺳﮯ ﭼﻨﺪ ﻣﻮﺭﯾﺎ ﺍُﭨﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻭﺯﯾﺮ ﭼﺎﻧﮑﯿﮧ ﮐﯽ ’’ ﺍﺭﺗﮫ ﺷﺎﺳﺘﺮ ‘‘ ﻈﻢ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﭘﺮ ﻏﺎﻟﺒﺎً ﭘﮩﻠﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮨﮯ۔ ﻣﻮﺭﯾﺎ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﮯ ﮦ ﺍﺷﻮﮎ ﮐﺎ ﻋﮩﺪ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺭﻓﺎﮦ ﻋﺎﻣﮧ ﮐﮯ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﺮ ﮍﺍ ﻣﻮﺭﯾﺎ ﺳﻠﻄﻨﺖ ﮐﯽ ﺗﺒﺎﮨﯽ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﻮﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺘﺎﻥ ﻣﯿﮞﮑﻮﺋﯽ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﯽ۔ ﺍﺱ ﻣﺎﻧﮧ ﺳﺎﮐﺎ ﺍﻭ ﯾﻮﭼﯽ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﻧﮯ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﭘﺮﺩﮬﺎﻭﺍ ﺑﻮﻻ۔ﻗﻮﻡ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﻨﺸﮏ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺳﯽ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻣﯿﮟ ﺪﮪ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﮨﻤﻦ ﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﺸﻤﮑﺶ ﮨﻮﺋﯽ۔ ﭘُﺮﺍﻥ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﻧﮧ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﮨﮯ۔ﭼﻮﺗﮭﯽ ﺻﺪﯼ ﻋﯿﺴﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﮔﭙﺖ ﺳﻠﻄﻨﺖ ﺋﻢ ﮨﻮﺋﯽ۔ ﺍﺏ ﭘﺎﭨﻠﯽ ﭘﺘﺮﺍ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﺍﺟﯿﻦ ﮐﻮ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﮐﺰﯾﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮﺋﯽ۔ ﯾﮧ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﺑﺮﮨﻤﻦ ﻣﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮨﮯ۔ ﺑﮑﺮ ﻣﺎ ﺟﯿﺖ ﺍﺳﯽ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺣﮑﻤﺮﺍﻥ ﮔﭙﺖ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﮩﺪ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻧﯽ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻭﺭ ﺻﻨﻌﺖ ﻭﺣﺮﻓﺖ ﻧﮯ ﺧﻮﺏ ﺗﺮﻗﯽ ﮐﯽ ۔ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﺠﺎﺭﺗﯽ ﺗﻌﻠﻘﺎﺕ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﮞ ﻧﮯ ﺟﺎﻭﺍ ﺍﻭﺭ ﺳﻤﺎﭨﺮﺍ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﻮﺍٓﺑﺎﺩﯾﺎﮞ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﯿﮟ۔ ﺖ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﮯ ﺯﻭﺍﻝ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﭘﮭﺮ ﺑﯿﺮﻭﻧﯽ ﺣﻤﻠﮧ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮﺍ۔ ﺍﺏ ﮐﮯ ﮨﻦ ﻗﻮﻡ ﻧﮯ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮ ﺖ ﻭﺗﺎﺭﺍﺝ ﮐﯿﺎ۔ ﺭﺍﺟﭙﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﮔﻮﺟﺮ ﺍﺳﯽ ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺗﮭﮯ۔ ﻣﮩﺮ ﮔﻞ ﮨﻦ ﻗﻮﻡ ﮐﺎ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺗﮭﺎ۔ ﻭﮦ ﮨﺎﺗﮭﯿﻮﮞﮐﻮﭘﮩﺎﮌﻭﮞ ﺳﮯ ﮔﺮﺍ ﮐﺮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﮐﺮﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﻮﺗﺎ۔ ﺳﺎﺗﻮﯾﮟ ﺻﺪﯼ ﻣﯿﮟ ﮨﺮﺷﮧ ﻧﮯ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮ ﻣﺘﺤﺪ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﻈﻢ ﻭﻧﺴﻖ ﮐﻮ ﮨﯿﻮﻥ ﺳﺎﻧﮓ ﮨﻢ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﮨﺮﺷﮧ ﺍﮔﺮ ﭼﮧ ﺑﺪﮪ ﻣﺖ ﮐﺎ ﭘﯿﺮﻭ ﺗﮭﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﻋﮩﺪ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﺮﮨﻤﻦ ﻣﺖ ﻧﮯ ﺯﻭﺭ ﮑﮍ ﺗﮭﺎ۔ﮨﺮﺷﮧ ﮐﯽ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﻣﺮﮐﺰﯾﺖ ﺧﺘﻢ ﮔﺌﯽ۔

No comments:

Post a Comment