Sunday, 11 June 2017

شداد کی جنت

ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﻗﻮﻡِ ﻋﺎﺩ ﺳﮯ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍِﺭﻡ ﻧﺎﻡ ﮐﯽ ﺑﺴﺘﯽ ﮐﮯ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﻭﮦ ﺑﺴﺘﯽ ﺑﮍﮮ ﺑﮍﮮ ﺳﺘﻮﻧﻮﮞ ﻭﺍﻟﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﻋﻤﺎﺩ ﺟﻤﻊ ﮨﮯ ﻋﻤﺪ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺪ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﺳﺘﻮﻥ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻋﺎﺩ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﺩﻭ ﻗﻮﻣﯿﮟ ﮔﺰﺭﯼ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﻋﺎﺩِ ﻗﺪﯾﻤﮧ ﯾﺎ ﻋﺎﺩِﺍِﺭﻡ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﻋﺎﺩ ﺑﻦ ﻋﻮﺽ ﺑﻦ ﺍِﺭﻡ ﺑﻦ ﺳﺎﻡ ﺑﻦ ﻧﻮﺡؑ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﺍﺩﺍ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻥ ﮐﻮﻋﺎﺩِ ﺍِﺭﻡ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎﮨﮯ۔ ﺍﭘﻨﮯ ﺷﮩﺮ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﺍﺩﺍ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻭﻃﻦ ﻋﺪﻥ ﺳﮯ ﻣﺘﺼﻞ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺣﻀﺮﺕ ﮨُﻮﺩؑ ﻣﺒﻌﻮﺙ ﮐﯿﮯ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻗﻮﻡِ ﻋﺎﺩ ﮐﯽ ﺑﺪﺍﻋﻤﺎﻟﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﺟﺐ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺗﺒﺎﮦ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﮨُﻮﺩؑ ﺣﻀﺮ ﻣﻮﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﺮﺍﺟﻌﺖ ﮐﺮ ﮔﺌﮯ۔ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺭﮨﺎﺋﺶ ﺍﺣﻘﺎﻑ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﮨﻮُﺩؑ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﯾﮩﯿﮟ ﭘﺮ ﮨﻮﺋﯽ۔ ﺍﺣﻘﺎﻑ ﻣﯿﮟ ﺑﺴﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺍﺱ ﻗﻮﻡ ﻧﮯ ﺑﮩﺖ ﺗﺮﻗﯽ ﮐﯽ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻗﻮﻡ ﮐﻮ ﻏﯿﺮﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﻗﺪﻭﻗﺎﻣﺖ ﺍﻭﺭ ﻗﻮﺕ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﮐﺎ ﻗﺪ ﮐﻢ ﺍﺯ ﮐﻢ ﺑﺎﺭﮦ ﮔﺰ ﮐﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻃﺎﻗﺖ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺣﺎﻝ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺑﮍﮮ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﭘﺘﮭﺮ ﺟﺲ ﮐﻮ ﮐﺌﯽ ﺍٓﺩﻣﯽ ﻣِﻞ ﮐﺮ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﺍﭨﮭﺎ ﺳﮑﯿﮟ، ﺍﻥ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺍٓﺩﻣﯽ ﺍﯾﮏ ﮨﺎﺗﮫ ﺳﮯ ﺍﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﭘﮭﯿﻨﮏ ﺩﯾﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﻃﺎﻗﺖ ﻭ ﻗﻮﺕ ﮐﮯ ﺑﻞ ﺑﻮﺗﮯ ﭘﺮ ﭘﻮﺭﮮ ﯾﻤﻦ ﭘﺮ ﻗﺎﺑﺾ ﮨﻮﮔﺌﮯ۔ ﺩﻭ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺧﺎﺹ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺟﺎﮦ ﺟﻼﻝ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﻭﮦ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺷﺪﯾﺪ ﺗﮭﺎﺟﻮ ﺑﮍﺍ ﺗﮭﺎ۔ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺷﺪّﺍﺩ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﮯﺑﻌﺪ ﺗﺨﺖ ﻧﺸﯿﻦ ﮨﻮﺍ۔ ﯾﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻭﺳﯿﻊ ﻋﻼﻗﮯ ﭘﺮ ﻗﺎﺑﺾ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﻟﺸﮑﺮ ﻭ ﺧﺰﺍﻧﮯ ﺍُﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﻤﻊ ﮐﺮ ﻟﯿﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﻋﺎﺩِﺍِﺭﻡ ﮐﺎ ﻗﺼﮧ ﺷﺪّﺍﺩ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺷﺪﯾﺪ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺳﻠﻄﻨﺖ ﮐﯽ ﺭﻭﻧﻖ ﻭ ﮐﻤﺎﻝ ﮐﻮ ﻋﺮﻭﺝ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎﯾﺎ۔ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﮐﺌﯽ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﺝ ﮔﺰﺍﺭ ﺗﮭﮯ۔ ﺍُﺱ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﻨﯽ ﺟﺮﺍٔﺕ ﻭ ﻃﺎﻗﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﺮﺳﮑﮯ۔ ﺍﺱ ﺗﺴﻠﻂ ﺍﻭﺭ ﻏﻠﺒﮧ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﺗﻨﺎ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﻭ ﻣﺘﮑﺒﺮ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺧﺪﺍﺋﯽ ﮐﺎ ﺩﻋﻮﯼٰ ﮐﺮﺩﯾﺎ۔ ﺍُﺱ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎ ﻭ ﻣﺼﻠﺤﯿﻦ ﻧﮯ ﺟﻮ ﺳﺎﺑﻘﮧ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﮐﮯ ﻋﻠﻮﻡ ﮐﮯ ﻭﺍﺭﺙ ﺗﮭﮯ، ﺍﺳﮯ ﺳﻤﺠﮭﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻋﺬﺍﺏ ﺳﮯ ﮈﺭﺍﯾﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﺎ، ﺟﻮ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻭﺭ ﻋﺰﺕ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﺏ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮﮔﺎ؟ ﺟﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻭ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﯾﺎ ﺗﻮ ﻋﺰﺕ ﻭ ﻣﻨﺼﺐ ﮐﯽ ﺗﺮﻗﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﻣﺠﮭﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ، ﻣﺠﮭﮯ ﮐﯿﺎ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﻭﮞ؟ ﺣﻀﺮﺕ ﮨُﻮﺩؑ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍُﺳﮯ ﺳﻤﺠﮭﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﮯ ﺳُﻮﺩ۔ ﺳﻤﺠﮭﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﯾﮏ ﻓﺎﻧﯽ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻣﯿﮟ ﺍُﺧﺮﻭﯼ ﻧﺠﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﺖ ﮐﺎ ﺣﺼﻮﻝ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﮨﺮ ﺩﻭﻟﺖ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﺍﻭﺭ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ، ﯾﮧ ﺟﻨﺖ ﮐﯿﺴﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ؟ ﺍﺳﮑﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺘﺎﻭٔ۔ ﻧﺼﯿﺤﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﻨﺖ ﮐﯽ ﻭﮦ ﺻﻔﺎﺕ ﺟﻮ ﺍﻧﺒﯿﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﮭﯿﮟ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ” ﻣﺠﮭﮯ ﺍﺱ ﺟﻨﺖ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﯾﺴﯽ ﺟﻨﺖ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﺩﻧﯿﺎ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﻮﮞ۔ “ ﺷﺪّﺍﺩ ﮐﯽ ﺟﻨﺖ ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻓﺴﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﻮ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﻮ ﺑﻼﯾﺎ۔ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﮨﺰﺍﺭ ﺍٓﺩﻣﯿﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﺐ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﻧﮑﺘﮧ ﻧﻈﺮ ﺍﻭﺭ ﭘﺴﻨﺪ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺩﯼ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﻣﺎﮨﺮﯾﻦ ﮐﻮ ﻋﺪﻥ ﺑﮭﺠﻮﺍﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ۔ ﻋﻼﻭﮦ ﺍﺯﯾﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻗﻠﻤﺮﻭ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺣﮑﻤﺮﺍﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺳﻮﻧﮯ ﭼﺎﻧﺪﯼ ﮐﯽ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﯾﻨﭩﯿﮟ ﺑﻨﻮﺍ ﮐﺮ ﺑﮭﯿﺠﯿﮟ۔ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﮦِ ﻋﺪﻥ ﮐﮯ ﻣﺘﺼﻞ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺑﻊ ﺷﮩﺮ ‏( ﺟﻨﺖ ‏) ﺟﻮ ﺩﺱ ﮐﻮﺱ ﭼﻮﮌﺍ ﺍﻭﺭ ﺩﺱ ﮐﻮﺱ ﻟﻤﺒﺎ ﮨﻮ، ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﯾﮟ ﺍﺗﻨﯽ ﮔﮩﺮﯼ ﮐﮭﺪﻭﺍﺋﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺩﯾﮟ۔ ﭘﮭﺮ ﺍﻥ ﺑﻨﯿﺎﺩﻭﮞ ﮐﻮ ﺳﻨﮓِ ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﻭﺍﺩﯾﺎ۔ ﺟﺐ ﺑﻨﯿﺎﺩﯾﮟ ﺑﮭﺮ ﮐﺮ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﮨﻮﮔﺌﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﭘﺮ ﺳﻮﻧﮯ ﭼﺎﻧﺪﯼ ﮐﯽ ﺍﯾﻨﭩﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭﯾﮟ ﭼﻨﯽ ﮔﺌﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﺍﺱ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﮔﺰ ﮐﮯ ﺣﺴﺎﺏ ﺳﮯ ﺳﻮ ﮔﺰ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﺟﺐ ﺳﻮﺭﺝ ﻧﮑﻠﺘﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﭼﻤﮏ ﺳﮯ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ﭘﺮ ﻧﮕﺎﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﭨﮭﮩﺮﺗﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﯾﻮﮞ ﺷﮩﺮ ﮐﯽ ﭼﺎﺭﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭼﺎﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺍﯾﮏ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﺤﻞ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﯿﮯ ﮔﺌﮯ، ﮨﺮ ﻣﺤﻞ ﺍﯾﮏ ﮨﺰﺍﺭ ﺳﺘﻮﻧﻮﮞ ﻭﺍﻻ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﺳﺘﻮﻥ ﺟﻮﺍﮨﺮﺍﺕ ﺳﮯ ﺟﮍﺍﻭٔ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ۔ ﭘﮭﺮ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻧﮩﺮ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﻣﺤﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻧﮩﺮ ﺳﮯ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﻧﮩﺮﯾﮟ ﻟﮯ ﺟﺎﺋﯽ ﮔﺌﯿﮟ۔ ﮨﺮ ﻣﺤﻞ ﻣﯿﮟ ﺣﻮﺽ ﺍﻭﺭ ﻓﻮﺍﺭﮮ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﮔﺌﮯ۔ ﺍﻥ ﻧﮩﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﺵ ﯾﺎﻗﻮﺕ، ﺯﻣﺮﺩ، ﻣﺮﺟﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻧﯿﻠﻢ ﺳﮯ ﺳﺠﺎﺩﯼ ﮔﺌﯿﮟ۔ ﻧﮩﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﮐﻨﺎﺭﻭﮞ ﭘﺮ ﺍﯾﺴﮯ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺩﺭﺧﺖ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﮔﺌﮯ ﺟﻦ ﮐﯽ ﺟﮍﯾﮟ ﺳﻮﻧﮯ ﮐﯽ، ﺷﺎﺧﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﺘﮯ ﺯﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﮭﻞ ﻣﻮﺗﯽ ﻭﯾﺎﻗﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺟﻮﺍﮨﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﺑﻨﻮﺍﮐﺮ ﺍﻥ ﭘﺮ ﭨﺎﻧﮏ ﺩﯾﮯ ﮔﺌﮯ۔ ﺷﮩﺮ ﮐﯽ ﺩﮐﺎﻧﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﻣﺸﮏ ﻭ ﺯﻋﻔﺮﺍﻥ ﺍﻭﺭ ﻋﻨﺒﺮ ﻭ ﮔﻼﺏ ﺳﮯ ﺻﯿﻘﻞ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﯾﺎﻗﻮﺕ ﻭ ﺟﻮﺍﮨﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﺧﻮﺏ ﺻﻮﺭﺕ ﭘﺮﻧﺪﮮ ﭼﺎﻧﺪﯼ ﮐﯽ ﺍﯾﻨﭩﻮﮞ ﭘﺮ ﺑﻨﻮﺍﺋﮯ ﮔﺌﮯ ﺟﻦ ﭘﺮ ﭘﮩﺮﮮ ﺩﺍﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﺎﺭﯼ ﭘﺮ ﺍٓ ﮐﺮ ﭘﮩﺮﮮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﯿﭩﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺟﺐ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﺗﻮ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺳﺎﺭﮮ ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﺭﯾﺸﻢ ﻭ ﺯﺭﺩﻭﺯﯼ ﮐﮯ ﻗﺎﻟﯿﻦ ﺑﭽﮭﺎﺩﯾﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﭘﮭﺮ ﻧﮩﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﻣﯿﭩﮭﺎ ﭘﺎﻧﯽ،

ﭘﺎﻧﯽ، ﮐﺴﯽ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﺍﺏ، ﮐﺴﯽ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﺩﮪ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﮟ ﺷﮩﺪ ﻭ ﺷﺮﺑﺖ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﺑﺎﺯﺍﺭﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺩﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﻤﺨﻮﺍﺏ ﻭ ﺯﺭﺑﻔﺖ ﮐﮯ ﭘﺮﺩﻭﮞ ﺳﮯ ﺍٓﺭﺍﺳﺘﮧ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﭘﯿﺸﮧ ﻭ ﮨﻨﺮ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﺣﮑﻢ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺎﺳﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﺮ ﻭﻗﺖ ﮨﺮ ﻧﻮﻉ ﻭ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﭘﮭﻞ ﻣﯿﻮﮮ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﮐﺮﯾﮟ۔
ﺑﺎﺭﮦ ﺳﺎﻝ ﮐﯽ ﻣﺪﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺷﮩﺮ ﺟﺐ ﺍﺱ ﺳﺠﺎﻭﭦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻣﺮﺍ ﻭ ﺍﺭﮐﺎﻥ ِ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﻮ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺳﺐ ﺍﺳﯽ ﻣﯿﮟ ﺍٓﺑﺎﺩ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﭘﮭﺮ ﺷﺪّﺍﺩ ﺧﻮﺩ، ﺍﭘﻨﮯ ﻻﻭٔ ﻟﺸﮑﺮ ﮐﮯ ﮨﻤﺮﺍﮦ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺗﮑﺒﺮ ﺍﻭﺭ ﻏﺮﻭﺭ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺱ ﺷﮩﺮ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﮨﻮﺍ۔ ﺑﻌﺾ ﻋﻠﻤﺎ ﻭ ﻣﺼﻠﺤﯿﻦ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﺑﮭﺮ ﺍُﻥ ﺳﮯ ﭨﮭﭩﮭّﺎ ﻭ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﮐﮩﺘﺎﺭﮨﺎ ” ﺍﯾﺴﯽ ﺟﻨﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﻢ ﻣﺠﮭﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﮯ ﺍٓﮔﮯ ﺟﮭﮑﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺫﻟﯿﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ ! ﻣﯿﺮﯼ ﻗﺪﺭﺕ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺗﻢ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯽ؟ “ ﺟﺐ ﻗﺮﯾﺐ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﮩﺮ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﮐﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﺍٓﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺯﺭﻭﺟﻮﺍﮨﺮ ﻧﭽﮭﺎﻭﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ۔ ﺍﺳﯽ ﻧﺎﺯﻭ ﺍﺩﺍ ﺳﮯ ﭼﻠﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺟﺐ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺗﻮ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮔﮭﻮﮌﮮ ﮐﯽ ﺭﮐﺎﺏ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﭘﺎﻭٔﮞ ﻧﮑﺎﻝ ﮐﺮ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﮐﯽ ﭼﻮﮐﮭﭧ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﯽ ﺗﮭﺎﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻭﮨﺎﮞ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﺟﻨﺒﯽ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ” ﺗُﻮ ﮐﻮﻥ ﮨﮯ؟ “ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ” ﻣﯿﮟ ﻣﻠﮏ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﮨﻮﮞ۔ “ ﭘﻮﭼﮭﺎ ” ﮐﯿﻮﮞ ﺍٓﺋﮯ ﮨﻮ؟ “ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ” ﺗﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﻟﯿﻨﮯ۔ “ ﺷﺪﺍﺩ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﻣﺠﮫ ﮐﻮ ﺍﺗﻨﯽ ﻣﮩﻠﺖ ﺩﮮ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺟﻨﺖ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﻮﮞ۔ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻼ ” ﻣﺠﮫ ﮐﻮ ﺣﮑﻢ ﻧﮩﯿﮟ۔ “ ﮐﮩﺎ، ﭼﻠﻮ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﮨﯽ ﻓﺮﺻﺖ ﺩﮮ ﺩﻭ ﮐﮧ ﮔﮭﻮﮌﮮ ﭘﺮ ﺳﮯ ﺍﺗﺮ ﺍٓﻭٔﮞ۔ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻼ ” ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻧﮩﯿﮟ۔ “ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﺑﮭﯽ ﺷﺪﺍﺩ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﭘﺎﻭٔﮞ ﺭﮐﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﭼﻮﮐﮭﭧ ﭘﺮ ﮨﯽ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻣﻠﮏ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﻭﺡ ﻗﺒﺾ ﮐﺮﻟﯽ۔ ﭘﮭﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺒﺮﺍﺋﯿﻞ ؑﻧﮯ ﺑﮍﮮ ﺯﻭﺭ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﻮﻟﻨﺎﮎ ﭼﯿﺦ ﻣﺎﺭﯼ ﮐﮧ ﺍﺳﯽ ﻭﻗﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﮩﺮ ﻣﻊ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﺎﻟﯽ ﺷﺎﻥ ﺳﺠﺎﻭﭨﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﻤﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﺗﮏ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮧ ﺭﮨﺎ۔ ﻗﺮﺍٓﻥ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ : ﺗﺮﺟﻤﮧ ”: ﻭﮦ ﺟﻮ ﺍِﺭﻡ ﺗﮭﮯ ﺑﮍﮮ ﺳﺘﻮﻧﻮﮞ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻭﺭ ﺷﮩﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮩﺮ ﺷﺎﻥ ﺩﺍﺭ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ۔ “ ‏( ﭘﺎﺭﮦ 30 ۔ ﺳﻮﺭۃ ﻓﺠﺮ۔ ﺍٓﯾﺖ 7 ،8 ‏) ﺷﺪﺍﺩ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺟﻨﺖ ﮐﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺗﻔﺎﺳﯿﺮﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺸﮑﺮ ﮐﮯ ﮨﻼﮎ ﮨﻮﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﮦ ﺷﮩﺮ ﺑﮭﯽ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﮕﺎﮨﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﻭﺟﮭﻞ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﻣﮕﺮ ﮐﺒﮭﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﺭﺍﺕ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﻋﺪﻥ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍِﺭﺩﮔﺮﺩ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﭽﮫ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﮭﻠﮏ ﻧﻈﺮﺍٓﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ﯾﮧ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺍُﺱ ﺷﮩﺮ ﮐﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﮨﮯ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧؓ ﺑﻦ ﻗﻼﺑﮧ ﺟﻮ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﮨﯿﮟ، ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺳﮯ ﺍُﺩﮬﺮ ﮐﻮ ﭼﻠﮯ ﮔﺌﮯ۔ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺍٓﭖ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﻧﭧ ﺑﮭﺎﮒ ﮔﯿﺎ، ﺍٓﭖ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺗﮯ ﮐﺮﺗﮯ ﺍُﺱ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﺌﮯ۔ ﺟﺐ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻨﺎﺭﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ﭘﺮ ﻧﻈﺮ ﭘﮍﯼ ﺗﻮ ﺍٓﭖ ﺑﮯ ﮨﻮﺵ ﮨﻮ ﮐﺮ ﮔِﺮ ﭘﮍﮮ۔ ﺟﺐ ﮨﻮﺵ ﺍٓﯾﺎ ﺗﻮ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺷﮩﺮ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕِ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﻭﯾﺴﯽ ﮨﯽ ﻧﻈﺮ ﺍٓﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﯽ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢؐ ﻧﮯ ﮨﻢ ﺳﮯ ﺷﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺟﻨﺖ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﺎﮨﻮﮞ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﺴﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﮨﮯ؟ ﺍﺳﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﭨﮫ ﮐﺮ ﻭﮦ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮔﺌﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﻧﮩﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﺭﺧﺖ ﺑﮭﯽ ﺟﻨﺖ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ۔ ﺍٓﭖؓ ﻧﮯ ﻭﮨﺎﮞ ﭘﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﭽﮫ ﺟﻮﺍﮨﺮﺍﺕ ﺍﭨﮭﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﭘﺲ ﭼﻞ ﺩﯾﮯ۔ ﻭﮨﺎﮞ ﺳﮯ ﻭﮦ ﺳﯿﺪﮬﮯ ﺍُﺱ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﺩﺍﺭﺍﻟﺨﻼﻓﮧ ﺩﻣﺸﻖ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﯿﺮﻣﻌﺎﻭﯾﮧؓ ﻭﮨﺎﮞ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﮯ۔ ﻭﮨﺎﮞ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﯿﺶ ﺍٓﯾﺎ ﺗﮭﺎ، ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﯿﺮﻣﻌﺎﻭﯾﮧؓ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ، ﻭﮦ ﺷﮩﺮ ﺍٓﭖ ﻧﮯ ﺣﺎﻟﺖِ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ؟ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧؓ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﻧﺸﺎﻧﯿﺎﮞ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻋﺪﻥ ﮐﮯ ﭘﮩﺎﮌ ﮐﯽ ﻓﻼﮞ ﺟﺎﻧﺐ ﺍﺗﻨﮯ ﻓﺎﺻﻠﮯ ﭘﺮ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﻓﻼﮞ ﺩﺭﺧﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﻨﻮﺍﮞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺟﻮﺍﮨﺮﺍﺕ ﻭ ﯾﺎﻗﻮﺕ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻣﯿﮟ ﻭﮨﺎﮞ ﺳﮯ ﺍﭨﮭﺎ ﻻﯾﺎ ﮨﻮﮞ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﯿﺮﻣﻌﺎﻭﯾﮧؓ ﯾﮧ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﺳﻨﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺣﯿﺮﺍﻥ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﭘﮭﺮ ﺍﮨﻞِ ﻋﻠﻢ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﻠﻮﻣﺎﺕ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﯽ ﮔﺌﯿﮟ ﮐﮧ ﮐﯿﺎ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﺷﮩﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﺴﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺍﯾﻨﭩﯿﮟ ﺳﻮﻧﮯ ﭼﺎﻧﺪﯼ ﮐﯽ ﮨﻮﮞ؟ ﻋﻠﻤﺎ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﮨﺎﮞ ﻗﺮﺍٓﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﺍٓﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﺍٓﯾﺖ ﻣﯿﮟ ” ﺍِﺭﻡ ﺫﺍﺕ ﺍﻟﻌﻤﺎﺩ۔ “ ﯾﮩﯽ ﺷﮩﺮ ﮨﮯ۔ ﻣﮕﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﮕﺎﮨﻮﮞ ﺳﮯ ﭼﮭﭙﺎ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍٓﻧﺤﻀﺮﺕؐ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍٓﺩﻣﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﻗﺪ، ﺳﺮﺥ ﺭﻧﮓ ﮐﺎ ﮨﻮﮔﺎ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﺑﺮﻭ ﺍﻭﺭ ﮔﺮﺩﻥ ﭘﺮ ﺩﻭ ﺗﻞ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ، ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻭﻧﭧ ﮐﻮ ﮈﮬﻮﻧﮉﺗﺎ ﮨﻮﺍ ﺍﺱ ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﮯ ﻋﺠﺎﺋﺒﺎﺕ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﮔﺎ۔ ﺟﺐ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﯿﺮﻣﻌﺎﻭﯾﮧؓ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﯼ ﻧﺸﺎﻧﯿﺎﮞ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧؓ ﺑﻦ ﻗﻼﺑﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﺗﻮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ، ﻭﺍﻟﻠﮧ ﯾﮧ ﻭﮨﯽ ﺷﺨﺺ ﮨﮯ۔

No comments:

Post a Comment