Monday, 31 July 2017

طاعون سے بھاگنا کتنا خطرناک هو سکتا هے

ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺰ ﻗﯿﻞ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﺳﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺣﻠﯿﻔﮧ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻣﻨﺼﺐ ﻧﺒﻮﺕ ﭘﺮ ﺳﺮﻓﺮﺍﺯ ﮐﺌﮯ ﮔﺌﮯ ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﺳﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﺍﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍٓﭖ ﮐﮯ ﺣﻠﯿﻔﮧ ﺍﻭﻝ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﻮﺷﻊ ﺑﻦ ﻧﻮﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮨﻮﺋﮯ ﺟﻦ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﻧﺒﻮﺕ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺣﻀﺮﺕ ﮐﺎﻟﺐ ﺑﻦ ﯾﻮﺣﻨﺎ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ،ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﺳﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺧﻼﻓﺖ ﺳﮯ ﺳﺮﻓﺮﺍﺯ ﮨﻮﮐﺮ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﻧﺒﻮﺕ ﭘﺮ ﻓﺎﺋﺰ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﭘﮭﺮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺰ ﻗﯿﻞ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﺳﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﺟﺎﻧﺸﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﻧﺒﯽ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺰ ﻗﯿﻞ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺍٓﭖ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﻟﻘﺐ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﻌﺠﻮﺯ ‏( ﺑﮍﮬﯿﺎ ﮐﮯ ﺑﯿﭩﮯ ‏) ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﺍٓﭖ ﺫﻭﺍﻟﮑﻔﻞ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﻼﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﻌﺠﻮﺯ ﮐﮩﻼﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻭﺍﻟﺪﮦ ﻣﺎﺟﺪﮦ ﺑﮩﺖ ﺑﻮﮌﮬﯽ ﮨﻮ ﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﻭﺭ ﺍٓﭖ ﮐﺎ ﻟﻘﺐ ﺫﻭﺍﻟﮑﻔﻞ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺍٓﭖ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﻔﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺳﺘﺮ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﺳﮯ ﺑﭽﺎﻟﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﻦ ﮐﮯ ﻗﺘﻞ ﭘﺮ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﻗﻮﻡ ﺍٓﻣﺎﺩﮦ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ ۔ ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺧﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﻓﻀﻞ ﻭ ﮐﺮﻡ ﺳﮯ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻠﻮﺍﺭ ﺳﮯ ﺑﭻ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺳﻮﮞ ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮦ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻗﻮﻡ ﮐﻮ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﺭﮨﮯ ۔ ‏( ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺍﻟﺼﺎﻭﯼ ‏) ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﺯﻧﺪﮦ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺑﻨﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺟﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺰﻗﯿﻞ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﺘﯽ ﺗﮭﯽ ، ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﻃﺎﻋﻮﻥ ﮐﯽ ﻭﺑﺎ ﭘﮭﯿﻞ ﺟﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﻮﺕ ﮐﺎ ﺧﻮﻑ ﺳﻮﺍﺭ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ۔ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﮈﺭ ﺳﮯ ﺳﺐ ﮐﮯ ﺳﺐ ﺷﮩﺮ ﭼﮭﻮﮌﮐﺮ ﺍﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﺎﮒ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﯿﮟ ﺭﮨﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﻮ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺣﺮﮐﺖ ﺑﮩﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻧﺎﭘﺴﻨﺪ ﮨﻮﺋﯽ ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺬﺍﺏ ﮐﮯ ﻓﺮﺷﺘﮧ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺟﻨﮕﻞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯿﺞ ﺩﯾﺎ۔ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﭘﮩﺎﮌ ﮐﯽ ﺍٓﮌ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﭗ ﮐﺮ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﺦ ﻣﺎﺭﮐﺮ ﺑﻠﻨﺪ ﺍٓﻭﺍﺯ ﺳﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ “ ﻣﻮﺗﻮﺍ ” ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻢ ﺳﺐ ﻣﺮﺟﺎﻭٔ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﮩﯿﺐ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯿﺎﻧﮏ ﭼﯿﺦ ﮐﻮ ﺳﻦ ﮐﺮ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﯾﮧ ﺳﺐ ﮐﮯ ﺳﺐ ﻣﺮﮔﺌﮯ ﺟﻦ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺳﺘﺮﮨﺰﺍﺭ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﻥ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮐﻔﻦ ﻭ ﺩﻓﻦ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﯽ ﻻﺷﯿﮟ ﮐﮭﻠﮯ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﮯ ﮔﻮﺭﻭﮐﻔﻦ ﺍٓﭨﮫ ﺩﻥ ﺗﮏ ﭘﮍﯼ ﭘﮍﯼ ﺳﮍﻧﮯ ﻟﮕﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺍﻧﺘﮩﺎ ﺗﻌﻔﻦ ﺍﻭﺭ ﺑﺪﺑﻮ ﺳﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﺟﻨﮕﻞ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﺑﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ۔ ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﭘﺮ ﺭﺣﻢ ﮐﮭﺎ ﮐﺮ ﭼﺎﺭﻭﮞ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍﭨﮭﺎ ﺩﯼ ﺗﺎﮐﮧ ﯾﮧ ﻻﺷﯿﮟ ﺩﺭﻧﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﺭﮨﯿﮟ۔ ﮐﭽﮫ ﺩﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺰ ﻗﯿﻞ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﺍﺱ ﺟﻨﮕﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮔﺰﺭ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﺳﺘﺮ ﮨﺰﺍﺭ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻣﻮﺕ ﻧﺎﮔﮩﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﮔﻮﺭﻭﮐﻔﻦ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﯽ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺭﻧﺞ ﻭ ﻏﻢ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺩﻝ ﺑﮭﺮ ﺍٓﯾﺎ۔ ﺍٓﺑﺪﯾﺪﮦ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﮯ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺩﮐﮫ ﺑﮭﺮﮮ ﺩﻝ ﺳﮯ ﮔﮍﮔﮍﺍ ﮐﺮ ﺩﻋﺎ ﻣﺎﻧﮕﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﮐﮧ ﯾﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﯾﮧ ﻣﯿﺮﯼ ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺗﮭﮯ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﺎﺩﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﺮ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﮐﮧ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﮈﺭ ﺳﮯ ﺷﮩﺮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺟﻨﮕﻞ ﻣﯿﮟ ﺍٓﮔﺌﮯ ۔ ﯾﮧ ﺳﺐ ﻣﯿﺮﮮ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﺑﺎﺷﻨﺪﮮ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯﻣﺠﮭﮯ ﺍﻧﺲ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﮐﮫ ﺳﮑﮫ ﮐﮯ ﺷﺮﯾﮏ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﯼ ﻗﻮﻡ ﮨﻼﮎ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺍﮐﯿﻼﮦ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﮮ ﻣﯿﺮﮮ ﺭﺏ ﯾﮧ ﻭﮦ ﻗﻮﻡ ﺗﮭﯽ ﺟﻮ ﺗﯿﺮ ﯼ ﺣﻤﺪ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺮﯼ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺮﯼ ﮐﺒﺮﯾﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﺧﻄﺒﮧ ﭘﮍﮬﺘﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺍٓﭖ ﺑﮍﮮ ﺳﻮﺯ ﺩﻝ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺱ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺍٓﭖ ﭘﺮ ﻭﺣﯽ ﺍﺗﺮﭘﮍﯼ ﮐﮧ ﺍﮮ ﺣﺰﻗﯿﻞ ‏( ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ‏) ﺍٓﭖ ﺍﻥ ﺑﮑﮭﺮﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮉﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﺠﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﮮ ﮨﮉﯾﻮ ! ﺑﮯ ﺷﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺣﮑﻢ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ
ﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﮐﭩﮭﺎ ﮨﻮ ﺟﺎﻭٔ۔ ﯾﮧ ﺳﻦ ﮐﺮﺑﮑﮭﺮﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮉﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺣﺮﮐﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﺍٓﺩﻣﯽ ﮐﯽ ﮨﮉﯾﺎﮞ ﺟﻤﻊ ﮨﻮ ﮐﺮ ﮨﮉﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﮈﮬﺎﻧﭽﮯ ﺑﻦ ﮔﺌﮯ ۔ ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﻭﺣﯽ ﺍٓﺋﯽ ﮐﮧ ﺍﮮ ﺣﺰ ﻗﯿﻞ ‏( ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ‏) ﺍٓﭖ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﺠﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﮮ ﮨﮉﯾﻮ ! ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﮔﻮﺷﺖ ﭘﮩﻦ ﻟﻮ ۔ ﯾﮧ ﮐﻼﻡ ﺳﻨﺘﮯ ﮨﯽ ﻓﻮﺭﺍً ﮨﮉﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﮈﮬﺎﻧﭽﻮﮞ ﭘﺮ ﮔﻮﺷﺖ ﭘﻮﺳﺖ ﭼﮍﮪ ﮔﺌﮯ ۔ ﭘﮭﺮ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺑﺎﺭ ﯾﮧ ﻭﺣﯽ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ ۔ ﺍﮮ ﺣﺰ ﻗﯿﻞ ﺍﺏ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺩﻭ ﮐﮧ ﺍﮮ ﻣﺮﺩﻭ !ﺧﺪﺍﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺳﮯ ﺗﻢ ﺳﺐ ﺍﭨﮫ ﮐﺮ ﮐﮭﺮﮮ ﮨﻮ ﺟﺎﻭٔ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍٓﭖ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﺎ ﺗﻮ ﺍٓﭖ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺟﻤﻠﮧ ﻧﮑﻠﺘﮯ ﮨﯽ ﺳﺘﺮ ﮨﺰﺍﺭ ﻻﺷﯿﮟ ﺩﻡ ﺯﺩﻥ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﮔﮩﺎﮞ ﯾﮧ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮭﺮﯼ ﮨﻮ ﮔﺌﯿﮟ ﮐﮧ ﻕ ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺳﺐ ﻟﻮﮒ ﺟﻨﮕﻞ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﺍٓﮐﺮ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺍٓﺑﺎﺩ ﮨﻮﮔﺌﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﻤﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﻣﺪﺕ ﺑﮭﺮ ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﭘﺮ ﺍﺱ ﻣﻮﺕ ﮐﺎ ﺍﺗﻨﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﮐﮯ ﺟﺴﻤﻮﮞ ﺳﮯ ﺳﮍﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﻻﺵ ﮐﯽ ﺑﺪﺑﻮﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍٓﺗﯽ ﺭﮨﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺟﻮ ﮐﭙﮍﺍ ﺑﮭﯽ ﭘﮩﻨﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﻭﮦ ﮐﻔﻦ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﻗﺒﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﮐﻔﻦ ﻣﯿﻼ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﻣﯿﻼ ﭘﻦ ﺍﻥ ﮐﮯﮐﭙﮍﻭﮞ ﭘﺮ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﯾﮧ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﺍٓﺝ ﺗﮏ ﺍﻥ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﺴﻞ ﺳﮯ ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮦ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ۔ ‏( ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺭﻭﺡ ﺍﻟﺒﯿﺎﻥ ‏) ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮐﺎ ﻗﺮﺍﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺫﮐﺮ ﯾﮧ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻏﺮﯾﺐ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﻗﺮﺍٓﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﯽ ﺳﻮﺭۃ ﺑﻘﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻗﺪﺱ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ : ۔ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﻗﺮﺍٓﻥ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﺰﺍﻻﯾﻤﺎﻥ۔ ﺍﮮ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮐﯿﺎ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻧﮧ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﻧﮑﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﺗﮭﮯ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﮈﺭ ﺳﮯ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﻣﺮﺟﺎﻭٔ ﭘﮭﺮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺯﻧﺪﮦ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﺎ ﺑﯿﺸﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﭘﺮ ﻓﻀﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﮐﺜﺮ ﻟﻮﮒ ﻧﺎﺷﮑﺮﮮ ﮨﯿﮟ۔

No comments:

Post a Comment